Nombre de missatges : 998 Data d'inscripció : 15/10/2010
i a mi que nomes se que aquesta tia t'esta apartant de nosaltres i no m'agrada gents em sembla que aquesta nit tindre que tallar un cap a aixo ma recordat que tinc que veure shoot em up ara ho faig
Nombre de missatges : 1369 Data d'inscripció : 09/10/2010 Edad : 29 Ubicació : vic barcelona
una cosa per que lagafes amb mi???
si no tens res mes a fer , no comencis a amprenyar els altres hoder, vesten amb els teus videojocs sadics a perdre el temps, hoder i llavors ens dius a mi i en marti nens petits, perdona pero tu ets el mes nen patit
Nombre de missatges : 1369 Data d'inscripció : 09/10/2010 Edad : 29 Ubicació : vic barcelona
segons tu no puc tenir mes amics??
amics que majuden sempre que o necesiti!!!!
pero de que vas, es la meva vida no??
pues jo cardu el que em dona la gana hoder, para duna puta vegada de ficar missatge que parlin d'aquest tema, aixo nomes demostre que tinteresa molt!!!
i segurament a sita tornaras a pusar que no tinteresa, pero si no tintereses de debo no continuaries la conversa!!!!
e que em fot mol el que estas fent hoder deixam en pau!!!!
Nombre de missatges : 998 Data d'inscripció : 15/10/2010
aqui esta la paraula clau jo amic d'algu? i gelos jo? també es veritat que deuen ser amic millor que jo ja que no t'ajudo mai i al menys jo puc jugar a jocs sadics