One Piece RPG
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Un forum per el nostre joc RPG !


No estás conectado. Connectat o enregistrat

coses que mai has dit i que no has pogut dir

+3
Diavle Maester
Celad Redwent
Alex
7 participantes

Anar a pàgina : Previ  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Següent

Ir abajo  Missatge [Pàgina 15 de 17]

Celad Redwent

Celad Redwent

*CAAAANVI DE TEMAAA*
Jo m'emocionare i et futre la bronca per que nomes n'has desbloquejat una

Diavle Maester

Diavle Maester

suposo que la batalla amb en hode em dunar 1punt i aixi en podre desbloquejar un altre hahahha!!!

Celad Redwent

Celad Redwent

si, pero les habilitats de modificacions d'armes s'haurien de fer al vaixell(sino d'on coi treus la modificació?). Encara que no ho digui en lloc, quedaria poc currat que set millores soleta l'arma per que et surt

Diavle Maester

Diavle Maester

donts sera aixi es com una havilitat nova que atquireix al pandora igual que vosaltres ara perque vas una estona al mon d'aquell sinryu adquireixes mes poder donts la pandora igual perque el que l'alex te amb allo dels talls de fum negre jo tinc amb transformacions i no ho penso canviar ni fero mes dificil

Celad Redwent

Celad Redwent

Jo les habilitats al mon paranoia(que es el meu cor a l'estil kingdom) les tenia de sèrie , i la nova al vaixell

Diavle Maester

Diavle Maester

vueno jo no ho penso pas canviar m'importa una merda si queda cutre

per cert la foto representa ser la teva espasa perque es la de la cloudia, pero + o - es aixi?

Celad Redwent

Celad Redwent

la meva espasa seria mes gran (molt) , i vindria a ser mes com la de l'advent children, per que mes tard fare l'atac xungo final dels mestres d'armes i es partira en milions d'armes(totes les armes que existeixen i faré atacs dominant les armes amb les mans

Celad Redwent

Celad Redwent

i per cert, la foto me le ficat per k ta wapa , no per res mes

Diavle Maester

Diavle Maester

vaja que faras el mateix com en el combat final entre en sefi i en cloud que se li trenca al espasa en moltes les comença a agafar i petar-lo

Celad Redwent

Celad Redwent

aquest podria ser un atac, pero jo tenia pensat en lu tipic mes del pal meatro de armas dd'en firion al dissidia, moure una ma i un pegote d'armes van contra el malo

Diavle Maester

Diavle Maester

si també pot estar bé i currat per cert

FILL DE PUTA ENRIC QUAN COLLONS PENSES ESCRIURE EN LA PUTA HISTORIA DEMA ET REVENTARE EL PUTO CAP SI AVUI NO ESCRIUS DESGRACIAT DE MERDA

Celad Redwent

Celad Redwent

vaja, si, ja et pots donar presa(per cert, eli , dos coses, per estalviar temps, cada vegada que el meu personatge tingi un moment sortit el pots apallissar com vulguis.L'altre cosa es que si l'enric tarda molt, per mi que avancis tu i ell ja s'ho farà)
com l'eli no passa molt pel foro, Hode, Pol , Adrià, digueuli que ho miri o algo

Diavle Maester

Diavle Maester

ok tempoc cal que li diguis en hode perque tampoc si pasa a i si jo un o dos dias no ho faig es perque tots nosaltres estem en setmana de examens ells han comensat avui pol: frances pingat, i jo el dijous am biologia jajja es molt facil ja mo se

Celad Redwent

Celad Redwent

jo avui , fisica i kimika i biologia i geologia

Diavle Maester

Diavle Maester

has fet quatre examens ??????

Celad Redwent

Celad Redwent

2 i una exposicio oral d'angles(1física i quimica
2 biologia i geologia)

estic tornan a veure bleach en anime i mola moool l'increible abilitat k fa servir el kenpachi per guanyar a en Gnoitora: agafar l'espasa amb dos mans!
(fare servir la vacilada aquesta a l'història)

Diavle Maester

Diavle Maester

ja pero jo no miro bleach i no men empanare

Celad Redwent

Celad Redwent

es igual, la vacilada es bona igual.
*ho haig de fes, si no , moriré...haig de fer servir una cosa que feia temps que no practicava: agafar l'espasa amb sues mans!!!*

Diavle Maester

Diavle Maester

si si el que tu diguis t'agrada la meva presentacio i el caracter encantador del meu personatge?

PD: oi que es monu

Celad Redwent

Celad Redwent

tant com monu no dirira.... mes aviat curtet(com jo, que tinc inteligencia 4) un pel tanke(molta vida) força alta(pero jo en tinc més, 10 soc el personatge amb mes força de l'ekip, crec), esta ben construit i vastan currat, mola

Diavle Maester

Diavle Maester

no jo no soc pas curtet soc inteligent, fort i els que te mes vida amb sembla també soc RAPIDpero despres no em van quedar gaires punts de percepcio

Celad Redwent

Celad Redwent

sembla que tambe ets modest i tal...
jo no he dit que no siguis ràpid, no m'enrecordo de quants punts hi vas ficar, i no m'he rigut de la teva percepció, per que a mi em va passar una cosa semblant amb l'inteligencia(en tinc 4, vaja que no soc cap einstain)

Diavle Maester

Diavle Maester

no aixo de RAPIDno tu dic a tu sino a en hode que em va dirent que soc lent

Celad Redwent

Celad Redwent

ah i la meva fitxa(es la unica que esta penjada Sad )
que et sembla?

Diavle Maester

Diavle Maester

nose ara la vaig a mirar pero em sembla que esta bé no com la meva em percepcio

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 15 de 17]

Anar a pàgina : Previ  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Següent

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum