One Piece RPG
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Un forum per el nostre joc RPG !


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Magic: The Gathering (o com es digui)

+3
Diavle Maester
Celad Redwent
Alex
7 participantes

Anar a pàgina : Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Següent

Ir abajo  Missatge [Pàgina 13 de 14]

301Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dj Des 23, 2010 8:49 am

Diavle Maester

Diavle Maester

que es un puto passadis i ames es molt facil cargarta el rodrigo borgia

per cert tens la armadura de l'altair?

302Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dj Des 23, 2010 10:54 pm

Celad Redwent

Celad Redwent

nomes tinc 3 sellos em feia pal conseguir mes

303Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dv Des 24, 2010 3:29 am

Diavle Maester

Diavle Maester

si la vols aconseguir ja et pots preperar perque la penultima vueno fot i aixo primer tens que trovar el recorregut i despres fero a tota merda i a la ultima jajajajajja es una putada
a la hermandad mola mes les ultimes no van amb temps nomes tens que perseguir a gent ara costa sobretot a l'ultima que tens que parsaguir a un puto tio que va rapid i si estas molt lluny donts et mors per dir d'una manera ara nomes les e fet un cop totes igual que les del AC2

304Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dv Des 24, 2010 4:04 am

Celad Redwent

Celad Redwent

aaaa.... guay...
per cert algun consell per a tiamant al darksiders?
no se k aig de fer

305Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dv Des 24, 2010 5:10 am

Diavle Maester

Diavle Maester

agafar les bombes que no exploten tiralsi a la cara mentres escives els cops i els rajos de foc i amb el bomerang pasar-lo per les entorxes i la boca al cap de dos cops qeu li fagis caura i es cuestio de patarla a per cert tens una pedre a l'inventari verda que et recopera la vida pero feso a les ultimes perque val molta pasta a i ves a fora el castell a tunejar-te la espasa i la cuxilla aquella la daga si encara no la tens ves al text i posa: The Hollow Lord i et surtira la guadaña gratis

306Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dv Des 24, 2010 6:51 am

Celad Redwent

Celad Redwent

pos io em vai comprar la guadaña...
per cert, que es millor devoracaos lvl 3 o guadaña 1

307Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dv Des 24, 2010 8:41 am

Alex

Alex

me caregat el LAGIACRUS!!!!!!!!

I PUC FER LA SEVA ARMA!!!!

https://oprpg.forocatalan.com

308Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dv Des 24, 2010 11:56 pm

Celad Redwent

Celad Redwent

huh?

309Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Ds Des 25, 2010 12:21 am

Alex

Alex

un monstre mol xungo dun joc

https://oprpg.forocatalan.com

310Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Ds Des 25, 2010 1:07 am

Diavle Maester

Diavle Maester

no se depen amb la tiamat es millor cargartala amb la espasa pero la guadaña va molt bé per els putos portals que as de fer perque aquella puta porta de pedre s'obri si cas ja te la tunejaras mes tard

311Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Ds Des 25, 2010 1:42 am

Celad Redwent

Celad Redwent

oks ia la pegare amb la guadaña

312Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Ds Des 25, 2010 5:04 am

Diavle Maester

Diavle Maester

no em la espas ves fen allo de escivar emsembla que es R1 i tirali les bomebes rapid i quan caigui vees-la a patar amb l'espasa tot el que puguis despres saltarn videos i tindras que clicar O i li arencaras les ales i finalment el cor

explicali lo maca que te la car a en pol que em va preguntar si estava bona jajaaj Twisted Evil

313Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Ds Des 25, 2010 7:48 am

Celad Redwent

Celad Redwent

gracies , ja he pillat l'estratègia.
PD: pol, tenint en compte la baixa imatge teva que tinc, ni tansols exagerant, crec que el ----- set mantingui dret(crec, no ho se ni ho vull saber) ni havent mirat el millor video XXX del mon abans de mirar el/la Tiamant(imatge mental que t'hauries de fer: sats les arpies del god of war? pos mes o menys aixo, pero molt mes gran i moooooooooolt mes fea/o)

314Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dg Des 26, 2010 8:57 am

Diavle Maester

Diavle Maester

es una tia....

315Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dl Des 27, 2010 2:25 am

Celad Redwent

Celad Redwent

la carmen de mairena es mes femenina

316Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dl Des 27, 2010 10:44 pm

Diavle Maester

Diavle Maester

qui es aquesta?

per cert ja te la cargat o no?

317Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dg Gen 02, 2011 8:20 am

Celad Redwent

Celad Redwent

busca-ho al google.
no , no m'he l'he cargat

318Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dg Gen 02, 2011 9:08 am

Diavle Maester

Diavle Maester

hoder no i as jugat o a on tencalles?

319Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dj Gen 06, 2011 2:12 am

Celad Redwent

Celad Redwent

no hi he jugat mes, li he deixat al pol per que jo no pasava de Tiamant i m'estava començant a avorrir, i a ell li feia molta ilusió aixi que li he pasat. total si vull sang, el god of war 3 n'en surt un collo i mig...

320Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dj Gen 06, 2011 8:49 am

Diavle Maester

Diavle Maester

pero si es facil nomes tens que anar esquivan i cuan la molt puta es pari li tires allo i ja ta

321Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dv Gen 07, 2011 6:35 am

Celad Redwent

Celad Redwent

no, axo es facil a mi em mata quan li tiro la bomba per tercer cop que quan li pasa l'atordiment, es queda al terra donant per cul

322Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Ds Gen 08, 2011 1:48 am

Diavle Maester

Diavle Maester

en pol ja se la passat i tu encara no jajajj Twisted Evil

323Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Ds Gen 08, 2011 11:29 am

Celad Redwent

Celad Redwent

¬¬ i?

324Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Ds Gen 08, 2011 11:43 pm

Diavle Maester

Diavle Maester

donts que tempoc costa tant ostia puta dema cole noooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

325Magic: The Gathering (o com es digui) - Página 13 Empty Re: Magic: The Gathering (o com es digui) Dc Gen 12, 2011 8:02 am

Celad Redwent

Celad Redwent

bahh
primo, jo ja havia començat el divendres, ui espera aixo es dolent cabroooo

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 13 de 14]

Anar a pàgina : Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Següent

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum