Nombre de missatges : 1086 Data d'inscripció : 06/10/2010 Edad : 29 Ubicació : BarnaAa
1r es DILLUNS, no dissabte 2n la pizzeria es per dinar no per sopar mamaratxo 3r no se on es el mon del comic 4t arribare per alla les 10i 20 com l'altre cop APM?
Nombre de missatges : 1369 Data d'inscripció : 09/10/2010 Edad : 29 Ubicació : vic barcelona
1er: a mi no mimporta si suparas o dinaras, 2n: es dissabte perque tots kadem dissabte 3er: tambe es dilluns per qeu tu vens 4t:e dit dissabte per que ningu solvidi que tambe haviem kedat akl dissabte 5e: en pol ma dit que si qeu sabies on era mon de comic 6e: ke cardaras tu de les 10:20 fins les 16h que es quan kadem?
Nombre de missatges : 89 Data d'inscripció : 29/09/2010 Ubicació : The World That Never Was
a les 10 i 20 el passare jo a buscar a l'estacio i ens esperarem a casa meva fins a les 4 va be ? Victor plis tornam la tarjeta pirata que d'aqui poc tornare a tenir ds , la pobreta anterior que en pau descansi va palmar per fractura de pantalla
Nombre de missatges : 1086 Data d'inscripció : 06/10/2010 Edad : 29 Ubicació : BarnaAa
okay tambe ta tornare els jocs, (me pasat el ff4, pero pots fer partida nueva(per cert no la fasis am trucs k no mola tant)) per cert, tu k tens el paper , a kina h surt el tren k arriba a vic a les 10:20 mes o menys?
Nombre de missatges : 1369 Data d'inscripció : 09/10/2010 Edad : 29 Ubicació : vic barcelona
es gaire xungo el ff4? jo lultim cop que i vai jugar em vaig aborrir en perdre contre un pop de 8 braços o no se quan en tenia, i que li anaven desapareixen cada cop que el mataves.....
vaig perdra un cop i vaig dir pfff vaia merda, es que ami el jocs de turns no em van..... l'unic joc de turns qeu em va molar i em vaig pasar i i tornaria a jugar es el fftactics A2 de la nds, em va encantar!!!!!! vaig arribar a ser nivell 96, encara crec que tinc la partida.... si, se qeu ni ha de millors i tal que el superen per mol, pero aquest joc es el meu final fantasy preferit.
siq eu es per turns, per lluitar set obre una pantalla , tipu pokemon, i has desperar que set cargui lacat per tornarlu a fer, no es tipu monster hunter 3 o one piece unlimeted cruise.....
Nombre de missatges : 89 Data d'inscripció : 29/09/2010 Ubicació : The World That Never Was
victor , has de pillar el tren a les 9:20 i arribes a Vica les 10:36 ok ? a quina hora vols pirar ? saps que aqui vic fem el mercat medieval ? a les 4 quedarem amb la resta i anirem a fer un volt
ta b. segurament pirare cap a les 6 30 - 7. per ser m e cabrejat el meu pare i potser no m i deixa anar, ja trucare quan sapiga segur, pero demoment , vaig
tranki peña ta tot arreglat. lu k pasa es que estava moooolboig per lo de suspendren dues, i m havia oblidat de fer els deures, pero ja esta tot arreglat per cert, k em porto?
a no pasa res, jo em referia a l spam. per cert, estaria be que preguntessis abans de continuar les llegendes dels demés, que jo la volia continuar. per cert,els dos dracs, un es mor(behemot) i l'altre no s'en torna a saber res d'ell(Shinryu), i no forma cap ciutat al cel. no es per putejar, es que amb el pol ja teniem una cosa pensada pel Shinryu
i pel Behemot tambe teniem algu pensat, així que: borra l'història o modificala per que no apareguin ni Shinryu ni Behemot, i que sobrevisquin alguns humans, per que pugui sorgir la civilització