quan em vaig cargar en lagiacrus vaig flipar un ratu, per que es un monstre de 5 estrelles, es allo que men vaig al lloc de misions i men donen tres de noves, i les miru, i les tres son de cargarse un monstre cada un, i tots tres de 5 estrelles , son super forts!!!, son tan forts com en lagiacrus, el primer es en
Rathalos, que es un monstre de foc, a tu tagradara moltissim, sempre que e probat de matarlu e estat a pun, pero no i a manera, ara mestic fent una armadura nova, per cargarme aquets primer, el segon es en
Bairoth, el meu preferit, u e probat tres cops i no e agunatat mes de 3 minuts, es el triple de fort que en lagiacrus, es molt rapid i nomes daixecar larma ja set tira a sobre i pum mort, es xunguisim!!! i el tercer es en
Diavlos, que es un monstre que encara no e probat, pero pel que e llegit en informacio del online daltre gent , tambe es mol fort, pero aquets no i a problema per que es una misio opcional, pero la den Rathalos i en Bairoth son per continuar a listoria, en Rathalos encara pero en Bairoth es imposible, i epr fer la malaida arma den Lagiacrus nececitu com cargarmen 4 i no estic per cargarme 4 lagiacrus, esncara soc masa fluix le pugut guanyar un cop per sort, per mes no pensu intentaru. pero ara faix online, que soc level 12 i a partir del 17 pudre anar amb penya i sera molt mes facil
perdo per la parrafada XDXD