Nombre de missatges : 71 Data d'inscripció : 29/10/2010 Edad : 29
q waiiiiii dons aixo es un don saps???? i yo en tinc un ^^ es el de la imaginacio per la fantasia o la de dibuixcar coses de fantasia q mimaginu nuse pero us u dic mol enseriu
Nombre de missatges : 998 Data d'inscripció : 15/10/2010
jo també tinc molta imaginacio per dibuixar i m'encanta la mitologia, i tots els sers que hi ha en ell pero el que m'agrada mes es quan em comenso a flipar i faig els "monstres" de pelicules al meu cap, o també acenes sadiques hahhahahahhaaa!!!
Nombre de missatges : 1369 Data d'inscripció : 09/10/2010 Edad : 29 Ubicació : vic barcelona
qui mes te dons?? aviam, en marti te el do de la imaginació, de dibuixar, etc. jo dabagades ho veig en camera lenta, en victor encara no hu sabem, el teu do no es un estic.... i el do den adria, es el sadiquisme i imaginarse monstres....
Nombre de missatges : 998 Data d'inscripció : 15/10/2010
en kai es el meu millor amic es xino em va presentar tots els seus cosins son molt bona gent i ja per dir duna manera era el seu unic amic de la escola perque l'altre gent passava molt dell, va ser el que em va posar en el mon del manga i ara el molt cabron de merda senva a xina i em deixa amb aquesta colla de friquis i ames quan el truco em surt un xino que diu wey"qui hi ha" jo din ye kai, uns cuants cops i el molt fill de puta penja haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! estic molt emprenyat
Nombre de missatges : 1369 Data d'inscripció : 09/10/2010 Edad : 29 Ubicació : vic barcelona
la gent que no te ni idea de qeu va lo del diari segurament qeu es pensera qeu esta dient el seu diari perconal , lo qeu fan les nenes petites, pero es allo del diari qeu ens van fer fe al cole
per cert, avui a angles em sumat 22 + 22 i em dit que donava 44 i va un pringat i diu:
Nombre de missatges : 1086 Data d'inscripció : 06/10/2010 Edad : 29 Ubicació : BarnaAa
home probablement molta maria barrejada amb medicaments de la seva avia, un mica de tintorrro don simon(especial sabor mitjons del xino de la cantonada) i tambe es devia punxar una mica d'heroina