2 coses
Adri, tens tota la rao del mon enfadante amb en hode, pero si no ho torna a fer no pasa res(si ho torna fer, tens tot el meu recolzament per matarlo)
2ATENCIÓ M'AVORREIXO MOLT I HE ANAT A FFMANIACS, HI HA HAGUT FILTRACIONS SOBRE EL DISSIDIA 012:
-Un personatge nou serà en Laguna Loire(FF VIII): Per qui no ho sèpiga, es un tio raro que controles en uns flashbaks raros que te l'Squall(hi ha una tia que vol canviar el passat i li enxufa aquesetes ''visions'' a l'Squall, per que ajudi estil Ezio del Assasins al Laguna. les visions son mes o menys fa uns 30-40 anys, no se ben b, i no us dic si aconsegueix canviar el passat, només que pots fer servir en Laguna a la batalla final). En el joc original ataca amb una metralleta,i del límit es una cosa rara que es motiva a tirar granades, disparar penjat d'una corda que noo se sap don treu.Pot ser que tambe li fiquin alguna màgia per completar
-Tambe estarà present en Vaan(FF XII) aquest tots el coneixeu, crec, si algu no , pregunteuli al Pol , que ho sap millor que jo