- He tio que que jo mi volia fer gaire, pero tot sigui per superarte - es va avançar amb molta velocitat cap a els monjos vestits de negres , es va àraar en cec per recitar unes paraules - vale, els tinc tots al davant - va posar la espasa per devant subjectan-la amb les dos mans, i va dir: - ESTEL REFULGENT! - de sobte, la espasa va començar a brillar amb extralla brillantor, la va posar per endevant i de sobte va sorgir una ona de xoc gegant destruint totala plaça, amb els monjos inclosos, despres de que el fum es disperces, l'Alex va mirar els seus campanys extrenyat - Crec que me passat, me deixat portar per la emoció.... po bueno, Celed ara puder uns 30 mes que tu?? llastima que no ni hagi més... puder ti podries haver lluit més... - volia enveinar la seva espasa pero o va deixar correr en veure que derrera de la pols i havia mes monjos - pero que pasa que no sacaben? - va tornar a posarse en guaridia pero aquest cop mes serios - ey Celed aquest no son com els de abans, ho has notat?
( ey pol segur que penseras que no puc tenir mes duna tecnica en aquest moment, pero et recordo que tinc un punt de tecnica i mel gasto amb LESTEL REFULGENT ok?? a i no estaria malametn que lenrik o leli diguesin algun comentari com per exemple: que us eu onit amb dos monstres, o qeu som monstres ja de dret ok?? a per cerrt victor tu nomes tens aquesta tecnica, la FRACTURA DEL MUNDO, si en vols un altre lauras de comprar amb el punt de tecnica que tens. es la polla el joc mola molt!!!!!!! vinga curreuvoso, anant be ara li tocaria parlar a lenrik o leli i despres a¡han vicotor )