One Piece RPG
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Un forum per el nostre joc RPG !

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Inici

+2
Alex
Director de Partida
6 participantes

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Ir abajo  Missatge [Pàgina 5 de 9]

101Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dj Nov 04, 2010 6:30 am

Alex

Alex

- Perfecte - va dir l'Alex aixecanse de la cadira i tirantli un paper brut a la cara den Celed, ho va fer sense mirarlo - ja tenim metge i cuiner au somi a buscar la resta de tripulants!!!

https://oprpg.forocatalan.com

102Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dj Nov 04, 2010 6:31 am

charlotte

charlotte

- ... mira tio si m'intentes tirar la canya t'aseguro que amb mi no funciona et queda clar?- va dir posant-se seriosa i clabant la forquilla a la taula.

103Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dj Nov 04, 2010 6:33 am

Alex

Alex

- Perfecte - va dir l'Alex aixecanse de la cadira i tirantli un paper brut a la cara den Celed, ho va fer sense mirarlo - ja tenim metge i cuiner au somi a buscar la resta de tripulants!!!

104Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dj Nov 04, 2010 6:35 am

Celad Redwent

Celad Redwent

Només t'ho deia per que si vols ser pirata amb nosaltres, hauràs de ser molt forta-va dir dissimulant

105Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dj Nov 04, 2010 6:41 am

Alex

Alex

- po vols callar duna vegada, jo si que tensanyare a tanca la boca!! - va fer una pasa dirijintse afora del restaurant i es va parar en sec, - mireu - dir referintse als seus companys asanyalant amb el dit cap a fora.

( va Pol currato )

( a i per cert aneu masa rapids!!! )

106Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dj Nov 04, 2010 11:41 am

Director de Partida

Director de Partida
Admin

A fora del restaurant hi havia els homes encaputxats d'abans , havien envoltat el restaurant i els vigilaven des de fora , havien tret les katanes que refulgien amb el sol que donava al carrero.
- Que heu fet ja ? va preguntar en Lanty. No podeu fer enfadar als monjos ! S'us enportaran a l'esglesia i ja no us veuran mes el pel ! Marxem !
-Crec que es l'hora de lluir-me ! l'Alex va desenvainar la katana tambe i es va posar en una pose extranya , tenia la espasa aguantada amb una ma i l'altre sobre la fulla , els seus dits van recorre la fulla mentre musitava unes paraules ,un fort vent va començar a sacsejar el local alertant les persones. L'Alex va sortir disparat brandant l'espasa mentre cridava :
- Ullal Celestial !
Una ona de força negre com el carbo va sortir de la punta de la fulla , era petita pero veloç, va partir l'aparador en dos i va tocar els monjos que sels hi van trencar les katanes i van caure a terra malferits. L'Alex va esbufegar i la va enfundar:
- Vaja , veig que encara haig de millorar si vull arribar al seu nivell. Unes veus van perturbar l'escena i tots es van posar en guardia , en Celad va desenfundar l'arma , en Lanty va treure un petit gavinet i la Charlotte va treure un machet i el va aguantar amb la boca mentre treia un assortit de pistoles i machets
- Que començi la festa !

107Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dv Nov 05, 2010 2:18 am

Alex

Alex

l'Alex es va girar mirant han Celed i li va dir:
- Aviam qui en mata més ok? - va sortir disperat amb tanta rapidesa per el forat de l'aparador que havia fet i es va llençar cap a un grup de monjos, que en veurel van comenaçar a disperar-lo amb unes pistoles, l?alex va fer servir el mantre per predir els moviments dels seus adversaris, esquivant tots els trets. va aixecar lespasa amb extranya agilitat i la va desenvocar contre els del seu devant, va pasar el mateix que havia pasat anterior ment, de la espasa de fulla negre va sortir un ona de força de color negre - Ullal Celestial! - el grup de gent que tenia al devant va sortir pels aires plens de farides, l'Alex en aterrar al terra va dir dirijint-se han Celed - 6 i vaig pujant - i es va llençar contre mes monjus.

( nois dues coses, per fero mes guay fem que els noms dels atacs estiguin en culor, que cadascu sagafi un color, i per cert, poseu quan parleu entre guions, - , no es tan dificil es que si no no santen... )

108Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dv Nov 05, 2010 2:46 am

Celad Redwent

Celad Redwent

Molt be, supera això:
-FRACTURA DEL MUNDO-
Tot seguit va començar a alliberar una sèrie de devastadors cops en els monjos del seu voltant, i quan no en quedaven aprop, llançava amb l'espasa una petita ona de xoc que no tenia gaire efecte a part de ferir sense gaire importància a algu que se li posava pel mig, i es llançava a la zona on l'havia llançada aprofitant la confusió repetint l'operació una i altre vegada.
finalment va dir
S'ha acabat. va saltar molt alt, i va caure amb tota la força cap al terra provocant un terratrèmol.
No patiu va dir contemplant la enorme destrucció que havai causat. En porto 4 mes que tu, Alex, però encara en queden molts més, va dir mirant la turba de gent vestida de negre i amb katanes que arribava a la plaça.
SEMBLA QUE NO S'ACABA LA DIVERSIÓ

109Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dv Nov 05, 2010 6:42 am

Alex

Alex

- He tio que que jo mi volia fer gaire, pero tot sigui per superarte - es va avançar amb molta velocitat cap a els monjos vestits de negres , es va àraar en cec per recitar unes paraules - vale, els tinc tots al davant - va posar la espasa per devant subjectan-la amb les dos mans, i va dir: - ESTEL REFULGENT! - de sobte, la espasa va començar a brillar amb extralla brillantor, la va posar per endevant i de sobte va sorgir una ona de xoc gegant destruint totala plaça, amb els monjos inclosos, despres de que el fum es disperces, l'Alex va mirar els seus campanys extrenyat - Crec que me passat, me deixat portar per la emoció.... po bueno, Celed ara puder uns 30 mes que tu?? llastima que no ni hagi més... puder ti podries haver lluit més... - volia enveinar la seva espasa pero o va deixar correr en veure que derrera de la pols i havia mes monjos - pero que pasa que no sacaben? - va tornar a posarse en guaridia pero aquest cop mes serios - ey Celed aquest no son com els de abans, ho has notat?

( ey pol segur que penseras que no puc tenir mes duna tecnica en aquest moment, pero et recordo que tinc un punt de tecnica i mel gasto amb LESTEL REFULGENT ok?? a i no estaria malametn que lenrik o leli diguesin algun comentari com per exemple: que us eu onit amb dos monstres, o qeu som monstres ja de dret ok?? a per cerrt victor tu nomes tens aquesta tecnica, la FRACTURA DEL MUNDO, si en vols un altre lauras de comprar amb el punt de tecnica que tens. es la polla el joc mola molt!!!!!!! vinga curreuvoso, anant be ara li tocaria parlar a lenrik o leli i despres a¡han vicotor )

110Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dv Nov 05, 2010 9:02 am

charlotte

charlotte

- Ah... aquets no fan gaire bona pinta per el que vaix i amb sembla que no estan de romansos- va dir la noia misteriosa amb serietat i agafant be les seves armes.

111Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dv Nov 05, 2010 10:35 am

Celad Redwent

Celad Redwent

Això pinta malament... va pensar en Celad mentre estomacava a un paio-L'Alex m'en deu portar uns trenta i tants, huerm d'esforçar-nos-hi
FRACTURA DEL MUNDOARA EN SERIO.
Es el mateix atac d'abans -va dir un monjo
si, la tècnica es la matewixa , però no el poder que hi fico!!!
tot seguit va començar a repartir cops d'espasa amb una viòlencia i una fúria espectaculars, les petites ones de xoc d'abans, ara mataven diverses persones, i amb cada cop d'espasa s'en podia carregar uns altres quants com si fossin de mantequilla.
-S'HA ACABAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!
Va saltar enlaire altre cop i quan baixava va semblar per un moment que era el doble de gran.
Quan va caure al terra va donar tal cop que el tremolor va fer tremolar el pilar que sostenia l'illa
-trenta-un va dir- i no en queden més

Editat per darrera vegada per Celad Redwent el Ds Nov 06, 2010 12:00 am, editat 1 cop en total

112Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dv Nov 05, 2010 9:49 pm

Alex

Alex

- Agoista - va dir l'Alex , es va girar mirant cap la Charlotte, que estava un mica al seu darrera, i al noi que estaba mol mes enderrera, tremolant, no es creia el que havien fet - u sento si no us em deixat una mica de diversió.. a per cert tu noiet, no ens has dit el teu nom, no voldras que testigui cridant sempre niet, jo em dic Alex, encentat, i tic 17 anys, com la charlotte i en Celed i tu com et dius, i quants anys tens ? 13, 14 ?

( enrik, et toca )

( victor no pots fer que parli altre gent, i com vols destruir un putu pilar??? aixo nomes u pot fer en Vicar, no tenim poder suficient com per destruir un putu pilar!!, `purde o has fet per que jo e destruit la plaça..... kukuku)

113Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dv Nov 05, 2010 11:13 pm

Alex

Alex

no entenc el que estas dient, i aqui no podem posar aquest missatges, per qixo va crear un apartat on puguem parlar del joc no va tespero alla, i pol borra aquets missatges qeu sobren ok?? va victor tespero a lapartar de tecniques del joc vale ja comenta el missatge que no he entes )

114Inici - Página 5 Empty Re: Inici Ds Nov 06, 2010 1:10 am

Lanty

Lanty

Em dic Lanty, tinc 17 anys... aparta't tu! -li va cridar a un monjo tirant-lo a terra.

115Inici - Página 5 Empty Re: Inici Ds Nov 06, 2010 1:13 am

Alex

Alex

- collons doncs sembles mes petit... - l'Alex es va apreopar a on era ell, i li va donar la ma - encantat Lanty, a partir davui formas part de la meva tripulació, per no dir que seras el nostre cuiner, tot i que tambe ens falta un vaixell - es va apartar de ell per veure tot el rebombori que havien fet - ens em pasat no? per cert qui cony son aquest monjos?

( enrik )

116Inici - Página 5 Empty Re: Inici Ds Nov 06, 2010 1:26 am

Lanty

Lanty

-No ho sé ben bé, però sent monjos segur que res de bo Evil or Very Mad

117Inici - Página 5 Empty Re: Inici Ds Nov 06, 2010 3:06 am

Celad Redwent

Celad Redwent

Tampoc no son res de l'altre mon...
buuuuh estic baldat, que tal si busquem un lloc per dormir i ja buscarem demà el baixell?

118Inici - Página 5 Empty Re: Inici Ds Nov 06, 2010 3:15 am

Alex

Alex

- Per mi perfecte, encara que no ho semli jo també estic una mica cansat - es va dirigir cap en caled i li va dir - tu Celed veig que fer servir la teva fruita del diable et deixa molt cançat, millor que anem a algun lloc on puguem estar tranqu... - es va aturar de cop - Celed et sangra la espatlla, deu ser la farida que et vaig fer quan vam lluitar - es va girar cap an LAnty i li va dir - escaolta Lanty tu vius aqui no? doncs ens pots portar a casa teva? alla curarem la farida den Celed, tu ets metge no - va dir dirijintse cap a la Charlotte - doncs decidit, anem a casa en Lanty.

( ara estaira be que parlessin leli i lenrik, i li tocaria han pol fer que anem a dormir a casa en lanty, po si en Celed vol dir alguna cosa com ara per ferse el dur tambe estari be, per dir que per fi et tocara una tia etc, ja m'entens, xdxd, po no us paseu gaire )

119Inici - Página 5 Empty Re: Inici Ds Nov 06, 2010 4:34 am

Celad Redwent

Celad Redwent

no es res, si no ho pogués suportar no em podria dir a mi mateix guerrer

120Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dl Nov 08, 2010 6:30 am

charlotte

charlotte

- Ei nois i ara que fem?- va preguntar la noia engrassant els maxetes.

121Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dt Nov 09, 2010 7:56 am

Lanty

Lanty

Si veniu a casa meva m'haureu de pagar lloguer. king

122Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dt Nov 09, 2010 7:58 am

Celad Redwent

Celad Redwent

- A veure cuiner, som de la mateixa tripulació, no pagarem res

123Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dt Nov 09, 2010 7:57 pm

Alex

Alex

- Va tireu - va fer mentres empanyavaen Celed i en Lanty- que jo tinc molta son, i a més en en Celed l'han de curar, somi Charlotte!

( pol, va feso be i rapid!! )

124Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dc Nov 10, 2010 2:33 am

Celad Redwent

Celad Redwent

no cal que em cureu, ho faré sol

125Inici - Página 5 Empty Re: Inici Dj Nov 11, 2010 9:28 am

Director de Partida

Director de Partida
Admin

El grupet es va encaminar per un carrero lateral mentre en Celad i els altres discutien sobre ,l'importancia de les ferides, la plaça estava destrossada i hi havia pocs monjos dempeus , un anava a perseguir-los quan es va topar amb una ombra negra que se li va posar davant , era un noi alt amb una malla negra apretada al cos coberta per una armilla negra i vermella , portava uns pantalons llargs i abombats conjunts amb unes botes blanques , es cobria les mans amb uns guants blancs , el rostre el portava cobert amb un casc conjuntat amb una visera que li feia ombra a la cara.
- Es ell , i just aqui ! Que feliç soc ! Li podre demostrar el que realment significa ser realment fort.
El monjo fent tentines el va intentar apartar amb la katana pero nomes va trobar aire , un puny li va agafar el cap i el casc de el noi emmascarat es va cobrir de sang fresca i relluent.

Mentrestant havien arribat a un bloc apartat i rodejat de edificis mes grans, era petit i acollidor i van entrar rapidament , van pujar rapidament al porxo i van entrar al primer pis , la Charlotte va netejar una taula tirant-ho tot a terra barroerament i va obligar a en Celad a estirar-si sota amenaçes indescriptibles, despres d'examinar-li la ferida li va suturari despres li va aplicar un unguent amb la corrresponent queixa d'en Celad. En Celad es va asseure al caire de la taula i va preguntar :
I ara que fem ?

( Sento haver trigat tant tongue )

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 5 de 9]

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum