One Piece RPG
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Un forum per el nostre joc RPG !


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Inici

+2
Alex
Director de Partida
6 participantes

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ir abajo  Missatge [Pàgina 9 de 9]

201Inici - Página 9 Empty Re: Inici Dv Mar 11, 2011 9:38 am

Diavle Maester

Diavle Maester

el monstre mirant en Celad i l'Alex va dir:
-no penso tocar per vosaltres ahahhah!!! per cert quint tipus de menjar sera... per si decas agafare aixo!!
senva anar 1s i va tornar amb un sag que feia dos com ell que degotava sang.
es van dirigir a la sortida

202Inici - Página 9 Empty Re: Inici Dv Mar 11, 2011 11:06 am

Celad Redwent

Celad Redwent

Tot va passar molt ràpid. en quann el monstre va posar un peu fora, en Celad va agafar l'espasa i va fer un cop a la paret que va fer derrombar el sostre tancant el cràter. Tot seguit va veure que una estranya làpida es trencava en caure-li un roc a sobre
-aibaaaá...ma sembla que l'he cagat...
un soroll molt fort provinent d'allà li va confirmar les seves sospites

203Inici - Página 9 Empty Re: Inici Dv Abr 08, 2011 10:14 am

Celad Redwent

Celad Redwent

En Celad va dirigirse cap a l'origen del soroll,
i una mà va sorgir d'entre les runes.
Al principi , no es movia, pero després es va començar a agitar, com si es despertés d'una migdiada.
En Celad va retrocedir una mica, i es va transformar en drac.
-Quant de temps...
-Pensava que havies mort
-Pensaves malament
-Pensava que si sobrevivies no series tant idiota com per despertarme.
-Ha sigut un petit error de calcul que...
-NINGÚ EM DESPERTA DE LA MEVA MIGDIADA, ET MATARÉ PER VENGARME, I DE PAS RESTAURARÉ L'EQUILIBRI I TOTS AQUESTS ROTLLOS
- En celad es va llançar cap a ell , però aquell misteriós individu ja no hi era.
-Sóc l'últim d'un clan de guerrers entrenats per exterminarte Shinryu, hauras de trevallar-t'ho més si em vols fer res. Dit això, va etzivar-l'hi una coça al cul i el va enviar fora , molt lluny.
-Quin desastre... hauré de buscar un altre lloc per dormir.
En Celad queia,i queia, i a l'individu que estava just sota seu, no li feia ni mica de gràcia.


(veeenga adri, aquest individu ets tu)

204Inici - Página 9 Empty Re: Inici Dg Abr 10, 2011 12:01 am

Diavle Maester

Diavle Maester

el montre va veure que una ombre es dirigia cap a ell va mirar el cel i va veure en Celad que ceia sense poder para li anava directa al pit va deixar que i xoques no va moure ni un cm i en celad va quedar si aplasatat finalmet el va agafar i el va tirar
- es pot saver que collons fas aqui imbecil tu no tindires que estar lluitant amb el maricon del teu germa?

205Inici - Página 9 Empty Re: Inici Dg Abr 10, 2011 2:05 am

Celad Redwent

Celad Redwent

No se quines peliculetes t'estas montant bitxo!!!
no he tingut ni mai tindré cap germà , i si vols saber am qui lluitava , m'ho hauràs de preguntar educadament, pero després d'anar-nos'en d'aqui abans de despertarlo un altre cop!!
Tot seguit va agafar el monstre i l'Alex per la nuca, es va transformar en drac, i s'els va endur volant fins el malparat baixell.

206Inici - Página 9 Empty Re: Inici Dl Abr 11, 2011 8:22 am

Alex

Alex

en atarrar a prop del vaixell, l'alex va mirar en Celed, i li va dir:
- hoder tio, tu ets imbecil??? - va dir cridant - ja teniem problemes amb el maleit Vikar que ara n'hi ha un alre, igual o més fort, tu saps que encara no estem preperats per aquest nivell no??? - en acabat es va trankilitzar, si com a minim pogues recordar qui es en Vikar....

va fer una pausa, en Diavle estava jugnat amb un dels cranis que tenia a la bosa, semblava que li estava trallen els ulls, i la llengua i l'Alex li va dir:

- ets fastigos tio!!!!

i va tornar a mirar en celed:

- ara en serio qui es aquell tio Celed??


( e adri a set molt bo allo que has dit de que era el seu germa, me aprtit el cul jaja)

https://oprpg.forocatalan.com

207Inici - Página 9 Empty Re: Inici Dj Abr 14, 2011 10:10 pm

Celad Redwent

Celad Redwent

Bé, com que veig que m'esteu demanant a crits que us expliqui la meva història, no hi tinc més remei...
Tot va començar a l'illa dels mestres d'armes, ja se que el nom no es molt original pero quan jo vai neixer ja estava ficat.
Hi havia una estricta prohibició de lluitar amb altres medis que no fossin les armes, per exemple la màgia O LES FRUITES DEL DIABLE, i aqui es on vaig ficar la pota. Jo era orfe , pero els mestres tenien un sentit de comunitat molt arrelat, vivia en una casa amb altres nens, pero quan em vaig trobar la fruita, em van fer fora, i vaig passar diversos mesos vagant per l'illa, fis que un vell mestre que vivia a les afores, em va acollir. Va ser el meu mestre, a demés del meu pare adoptiu, arriesgant-se a ser expulsat de la comunitat. pero tot i aixi em va entrenar.
Quan només tenia 10 anys, aquell paio d'abans va apareixer al poble , i el va destruir tot, mentre deia noseque del shinriu, i el meu poder va despertar. Vaig ferirlo greument, pero ell em va ferir de mort, quan el meu mestre es va sacrificar per mi, i amb el seu últim alè em va entregar la seva espasa.I diràs : com es que ara no has tingut ninguna oportunitat contra ell? doncs per que quan em va ferir , el meu poder es fraccionar en petites parts, que corresponen a cada element, i encara no l'he recuperat.Un dia d'aquests us explicaré com funciona l'espasa.





(chiste per l'adrià: que es de color carn i es torna vermell si pitjes un botó???





















Un bebè en una liquadora!!





208Inici - Página 9 Empty Re: Inici Dv Abr 15, 2011 11:25 am

Diavle Maester

Diavle Maester

em cara de despresi quan havia acabat de fer les turtures el cap decapitat es va girar i amb un to poderos va dir:
-No sereu vosaltres del nivell pero jo i la meva preciosa pandora si i ames m'importa una merda la teva vida- lo ultim ho va dir menjant-se els ulls que havia tret fa un moment.
- i es pot saver que collons farem ara sense baixell




(molt bo el xiste el principi mo e quedat pensant i depsres me pertit el cul, us toca)

209Inici - Página 9 Empty Re: Inici Ds Abr 16, 2011 9:42 am

Celad Redwent

Celad Redwent

A mi no em miris , el nostre fantàstic navegant ens ha portat aqui, i jo puc fotre el cam si em don la gana

210Inici - Página 9 Empty Re: Inici Dl Abr 25, 2011 8:20 am

Alex

Alex

mimporta una merda tot el que esta pasant, jo em pensava que tenia alguna cosa a veure amb en vikar pero veig que no, en fi, tornem al vaixell, no cal que em portis celed, vaig caminant.

i en acavat sen va anar caminant, pensatiu.....

https://oprpg.forocatalan.com

211Inici - Página 9 Empty Re: Inici Dt Abr 26, 2011 3:16 am

Celad Redwent

Celad Redwent

vaia naveagant que tenim!!! jajaja
se n'ha anat cap a l'altre vanda el vaixelle es cap allà!!! - va dir assenyalant la direcció contraria de la de l'Alex
-a no espera que potser es per aqui...
merda m'he perdut jo i ara no se ni per on se n'ha anat. ba da igual, aniré volant i ja ho trobaré.
i s'en va anar deixan en Diavle a l'estacada.
mentre donava voltes pel cel(i res! no veia el maleït baixell) tenia la sensació que s'oblidava d'algú

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 9 de 9]

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum