Bé, com que veig que m'esteu demanant a crits que us expliqui la meva història, no hi tinc més remei...
Tot va començar a l'illa dels mestres d'armes, ja se que el nom no es molt original pero quan jo vai neixer ja estava ficat.
Hi havia una estricta prohibició de lluitar amb altres medis que no fossin les armes, per exemple la màgia O LES FRUITES DEL DIABLE, i aqui es on vaig ficar la pota. Jo era orfe , pero els mestres tenien un sentit de comunitat molt arrelat, vivia en una casa amb altres nens, pero quan em vaig trobar la fruita, em van fer fora, i vaig passar diversos mesos vagant per l'illa, fis que un vell mestre que vivia a les afores, em va acollir. Va ser el meu mestre, a demés del meu pare adoptiu, arriesgant-se a ser expulsat de la comunitat. pero tot i aixi em va entrenar.
Quan només tenia 10 anys, aquell paio d'abans va apareixer al poble , i el va destruir tot, mentre deia noseque del shinriu, i el meu poder va despertar. Vaig ferirlo greument, pero ell em va ferir de mort, quan el meu mestre es va sacrificar per mi, i amb el seu últim alè em va entregar la seva espasa.I diràs : com es que ara no has tingut ninguna oportunitat contra ell? doncs per que quan em va ferir , el meu poder es fraccionar en petites parts, que corresponen a cada element, i encara no l'he recuperat.Un dia d'aquests us explicaré com funciona l'espasa.
(chiste per l'adrià: que es de color carn i es torna vermell si pitjes un botó???
Un bebè en una liquadora!!