Nombre de missatges : 89 Data d'inscripció : 29/09/2010 Ubicació : The World That Never Was
- Si voleu passar debeu mostrar una mica de respecte i reverencia per la ciutat !
En Celad va deixar l'espasa a terra amb el consequyent cruixit de coses trencades.
- O podeu passar tranquilament ! va dir corrent pujant la muralla on es va veia la enorme porta que es va obrir mostrant un carrer animat per on passejava la gent tranquilament , visitava tendes i reia feliçment, els dos es van trobar a dins la ciutat sense saber que fer.
Per un carrer lateral venia un noi corrents , portava una camisa i uns pantalons curts , tenia els ulls d'uns colors molt vius i quan va adonar-sen no va tenir temps de frenar i va xocar contra ells.
Nombre de missatges : 51 Data d'inscripció : 10/10/2010
I a tu què t'importa?! No veus que faig tard a la feina?- el noi s'anava mirant el rellotge, impacient. Al final es va calmar.
- Mmm, veig que no sóu d'aquí. Bé, si sou turistes, aneu dos carrers més avall, hi trobareu l'Oficina de Turisme. Si sou lladres, aneu a prendre vent. I si em voleu dónar diners, molt agraït els acceptaré- va parar la mà per si de cas.
Nombre de missatges : 1369 Data d'inscripció : 09/10/2010 Edad : 29 Ubicació : vic barcelona
L'alex el va ampanyar fent que surtis de sobre d'ell, es va ixecar, el va agafar per la camisa, aixecantlo i posantlo a devant de se cara i li va dir molt emprenyat:
- Tinc gana!!!!!!!! - despres de havero dit el va llençar contra el terra - molta gana!!!
Nombre de missatges : 1369 Data d'inscripció : 09/10/2010 Edad : 29 Ubicació : vic barcelona
- Ostres dius que ets cuiner, doncs em caus molt bé - va dir mentres el deixava anar a terra, el canvi destat va ser va ser molt flipant - doncs vinga que tinc molta gana.
mentres començava a caminar es va girar de cara en Victor i li va dir: - va tros d'inutil, que no tinc tot el dia!
( seeeee molt be enrik magrada com tasforces, pero ara deixa que parli en victor i llavors fem que ens anem )
Nombre de missatges : 1086 Data d'inscripció : 06/10/2010 Edad : 29 Ubicació : BarnaAa
I que cuines tu exactament? I el mes important, hi ha noies al local? Tant se val anem que sinó no es pot tenir una conversa civilitzada amb aquest mr estomac sense fons. Despres ens podras dir un lloc per fer diners, i així et podem pagar?
- calla inutil - li va dir l'alex sense que el noi d'abans el sentis - no veus que si li dius que no tenim diners no ens donara menjar... - res, re no li faigis cas a quest inutil, on dius que hi ha menjar? - ara si referintse al noi dabans.
- en serio, ets molt bona persona ,moltes gracies, moltes gracies,moltes gracies,moltes gracies,moltes gracies,moltes gracies,moltes gracies,moltes gracies,moltes gracies,moltes gracies,moltes gracies,moltes gracies,moltes gracies,moltes gracies,moltes gracies - va repetir molts cops - veus celed n'hauries d'aprendre dell.
Nombre de missatges : 1086 Data d'inscripció : 06/10/2010 Edad : 29 Ubicació : BarnaAa
alex, avans de firmar, pensa-ho , aquesta gent normalment tracta d'estafar als demés. M'equivoco senyor interès del 52% ? No penso ser mai tant patètic com aquesta gent que tracta d'enganyar els demés. au mr cuiner, volem el prestec pero amb un 2% d'interès com a màxim va dir amb una mirada esglaiadora
Nombre de missatges : 89 Data d'inscripció : 29/09/2010 Ubicació : The World That Never Was
Els tres nois van agafar el cami oposat per el qual el noi i van anar parlant tranquilament fins que el noi de la ciutat es va parar en sec i els hi va senyalar uns homes vestits de negre i encaputxats de negre , passaven altius i mostrant unes fundes que lluien al cinturo. Un sels hi va acostar i va dir: - Sou forasters ? es dirigia a en Celad i l'Alex
- Mira, no se per que ens parem, jo tinc molta gana, no tinc temps per coneixer a gent - va dir l'Alex, sense fer cas als dels de negre, i va seguir caminant.
(ey nois em podeu fer un favor plis, jo no em tornare a conectar fins divendres al vespre, plis no feu res mes de la historia... )
-on es el teu sentit de l'educació, ja que s'han molestat a demanar-ho no els hi podem negar, després de tot ells son els anfitrions , i nosaltres els convidats, si ho estàn demanant a crits!!-va dir mentre agafava l'espasa Alguna cosa no els acavaba d'agradar, normalment, la gent que passava per allí, s'atemoria nomes de mirar-los, però aquells no. Potser el que tampoc era corrent era aquella espasa. Havien vist molta gent amb catanes, però aquella desprenia una energia extranya, En canvi, l'espasa gegant, que potser era el que intimidava d'entrada, no era tant especial, era simplement enorme.
-Ei vosaltres , forasters , mostreu respecte per els enviats del Deu Shinryu ! va cridar algu de la multitud Augmentant de volum la gent es va anar queixant de ells i van tenir que sortir corrents per un carrer lateral i estret , van seguir corrents fins que el noi es va parar
- Hem arribat aqui teniu un bon restaurant !
Era una tenda pintada de vermell on el titol resplendia alegrement i tenia un aire acollidor , van entrar-hi decididament , era espaios i hi havien moltes taules pero casi totes estaven ocupades , el noi es va separar d'ells i va anar ala barra i va parlar amb un home al cap d'una estona va tornar
-Han mencionat a un tal Shinriu. Vaig sentir la llegenda. Es tracta d'una de les bèsties de l'antiguitat.Però per que aquesta gent coneix aquest nom? Per cert voldré un bistec!!!