One Piece RPG
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Un forum per el nostre joc RPG !

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Inici

+2
Alex
Director de Partida
6 participantes

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Ir abajo  Missatge [Pàgina 6 de 9]

126Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dv Nov 12, 2010 2:13 am

Alex

Alex

- doncs primer dormir, i dema el mati el que farem sera anar a la esglesia, nomes ne matat 34, cosa qeu tu 31 Celed, po 34 es una xifra molt petita! me quedat amb les ganes, a per cert, venin cap aqui me ne adonat, de que ja som una tripulació, i com a bon capitar qeu haig de sercompatir amb en Celed es un cosa qeu no hauria de fer, us demano perdo, i espero qeu em corretgiusi faig alguna cosa mal feta, ara el qeu ens falta es mes tripulants, i un bon vaixell, pero aixo ha de esperar, ma fet molta ravia que aquells monjus ens ataquesin, el problema es uqe no se per que hu han fet, deu ser per que el meu cap val 30.000.000 de berris, i el den Celed igual, vosalters dos heu de saber que si us uniu amb nosaltres, tard o dora ens acabaran buscant a tots els del guvern, i els de la marina, aixi qeu encara teniu temps de ferus enrera, la pregunta es esteu disposats a seguir en una tripulació on i ha dos criminals? - va preguntar a la Charlotte i a en Lanty - i tu Celed esteras preparat per dema, podras lluitar?

( he tius ara en serio, correuvos el que dieu, leli i l'enric tots els textos qeu han posat son de dos lineas.. aixi que siusplau correuvoso, i per sert tambe correuvos el qeu dieu, per que per posar una merda de comentari millor no continuar ok?? , per cert, hi ha hagut un tros que lenrik li vam demenar qui eren els monjos i va dir que no hu sabia, tu ets de la ciutat!!!! se suposa que saps moltes coses de la ciutat!!! po aixo va be, magrada molt a per cert, victor tornat a llegir el cumbat, qeu en pol a retocat el nombre de monjus morts )

https://oprpg.forocatalan.com

127Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dv Nov 12, 2010 7:23 am

Celad Redwent

Celad Redwent

no calia que em curessiu , jo puc lluitar amb qualsevol ferida. Per cert guapa, obre el mànec de la meva espasa, hi han unes venes, i una mica de fang, soc un home previsor, però crec que tu en faràs un millor us.
Per cert, no saps contar, Alex, tu n'has matat menys, jo n'he contat vint-i-nou teus, i trenta-un meus

128Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dv Nov 12, 2010 7:57 am

Alex

Alex

- ets tu qui no sap contar, jo primer ne matat 6 , mentre qeu tu en portaves 4 mes qeu jo osigui 10, i llabors jo ne matat 30 mes, que fan 36, i tu al fina has dit que en tenies 31!!

( He victor cal que contem cuans nem mata, no siguem nes petits! que mes don! )

129Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dv Nov 12, 2010 8:21 am

charlotte

charlotte

- Ei nois jo no amb vull fer enrera amb això de la tripulació. Me la suda molt si molts tios ens venen el darrere per que ens volen capturar- va dir la Charlotte seria i posant les mans a la cintura- jo solament busco divercio i acció. Per tant que no amb faig enrere per res del món.

Editat per darrera vegada per charlotte el Dv Nov 12, 2010 8:24 am, editat 1 cop en total

130Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dv Nov 12, 2010 8:47 am

Alex

Alex

- moltes gracies Charlotte, se que tinc el teu suport - va dir molt agreit, i llabors va mirar a en Lanty - I tu Lanty?

131Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dv Nov 12, 2010 10:45 am

Celad Redwent

Celad Redwent

En Celad va dirigir una mirada assesina a en Lanty.
Tranquil que si no vols no passa res eh?
Per cert fa un moment n'havies matat 34 , com es que n'han augmantat per art de màgia?. Has d'aprendre a perdre.
Però tornant al tema: Lanty digues, vols entrar a la tripulació?

(Hode no et rebotis , pero el meu personatge te el defecte de ser molt criu)

132Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dv Nov 12, 2010 9:28 pm

Alex

Alex

( vale oks )

133Inici - Página 6 Empty Re: Inici Ds Nov 13, 2010 8:44 am

Lanty

Lanty

Quin remei, total, visc en aquesta casa de llogar, l'amo del restaurant és un cabron i em paga una misèria, i aquests monjos són uns malparits, i jo aquí m'avorreixo...vinc amb vosaltres! Deu ser molt divertit i m'agrda l'aventura!

134Inici - Página 6 Empty Re: Inici Ds Nov 13, 2010 8:52 am

Alex

Alex

- doncs desidit!!! - va dir alçan els braços - ja som una tripulació!! ara nomes ens falta un bon vaixell, po el primer que em de fer es desqunsar, qeu dema ens toca carregrnos aquells malperits, comptu amb vosaltres per que ens els fusilem!!1 - ho deia amb un somriure a la cara, en tenia ganes - tot sigui per ser mes fort, i puder-lo superrar - aixo ultim va sonar molt trist, ho deia recordant el pasat.

135Inici - Página 6 Empty Re: Inici Ds Nov 13, 2010 10:11 pm

Celad Redwent

Celad Redwent

De totes formes el primer que hauriem de fer es trobar un motiu per a ser més forts, no lluitar per lluitar. No cal que el digueu, només trobeu-lo, a mi em funciona

136Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dg Nov 14, 2010 12:21 am

Alex

Alex

- moltes gracies Celed, tens rao, em de ser mes forts, i ho aconseguirem!!!

137Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dg Nov 14, 2010 12:39 am

Celad Redwent

Celad Redwent

algun dia... ho diré mestre...
va dir molt fluix, mentre s'adormia envoltat de records

138Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dg Nov 14, 2010 1:50 am

Alex

Alex

- bona nit nois - va dir mentes seseia al terra, amvans de tencar els ulls va donar una olladeta a en Celed, que eestava amb els ulls tencats, no va poder dir res més, tenia el presentiment que ell compertia el seu desitg de ser mes fort per alguna persona qeu estimava, sabia qeu serien grans amics, i va dir menters tencava els ulls: - Bona nit.

( POL!!!!!! te toca!!!!!! )

139Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dj Nov 18, 2010 8:52 am

Director de Partida

Director de Partida
Admin

La nit va passar tranquilament al pis interrumpida momentaneament per els roncs d'algu que feia vibrar el pis , la matinada va arribar mandrosament i lentament , els rajos de sol van travessar la finestra que mostrava una escena espectacular , els nostres herois lluien l'sapecte de combat que neccesitaven , l'Alex havia brunyit l'espasa i arreglat el kimono , en Celad havia cambiat la camisa per una de blava que li havia robat de l'armari a en Lanty , el canvi en l'espasa era justificat, ara lluia unes escates blaves que refulgien sota el debil sol. La Charlotte s'havia vestit amb un conjunt de guerra , una camisa amb una armilla marrona i uns pantalons llargs i amples tambe marrons , lluia diversos machetes en diverses butxaques i les pistoles duals les portava lligades a l'altura de les butxaques. En Lanty vestia amb una camisa taronja i uns pantalons blau mari que li anaven bladers.

Van sortir decidits de la casa , tot conversant van arrivar al carrer central on van poder entreveure una muralla de monjos situada no molt lluny d'alla quan els van veure un monjo va poder cridar ben alt :
- Els heretjes !!! Son els que volen derrocar l'Esglesia del gran deu Shiryuu !

Una munio de gent va sortir en tromba d'un carrero lateral , i vene¡ien armats amb forques i torxes. La trepa de protagonistes despres d'uns instants de dubte va arrencar a correr vers ells i quan just estaven a punt d'arribar l'Alex i en Celad van saltar per sobre la multitud i la Charlotte va pasar entremig donant cops de colze i puntades mentre es disculpava , en Lanty va desapareixer per tornar un tros lluny amb unes ales lluents i translucides que li surtien de l'esquena va posar-se al costat seu i va sobrevolar-los. Quan van arribar als monjos van treure les armess , els pobres van sufrir talls diversos , bales perforadores i varios van ser ofegats per una misteriosa onada , l' Alex es va girar per cridar en Lanty i s'el va trobar , era ell pero els seus braços eren del color de la gespa a la primavera i acababen en unes fulles tallants que rebanaben a una velocitat increible ,havia agafat un monjo i ara l'anava estomacant mentre mirava si algu el mirava li fotia la cartera.

Quan van haver acabat l'Alex es va dirigir a en Lanty preguntant-li :
- I lo de lo fruita quan ens ho pensaves dir ?

( PD se que es un mal moment per e3xplicar-ho per-ho es neccesaria una explicació tongue )

( PD 2 Aprofiteu que ja no hi ha sequera de joc per examens ^-^ )

140Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dv Nov 19, 2010 2:37 am

Celad Redwent

Celad Redwent

potser jo no soc el mes adequat per demanar una explicació sobre una fruita, pero, haig d'admetre que m'intriga

141Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dg Nov 21, 2010 8:39 am

Lanty

Lanty

Ah, és clar, se m'havia oblidat de dir-vos-ho tongue
Doncs això em vaig menjar la fruita Mantis Mantis i em puc convertir en una mantis a voluntat. Espero que us serveixi d'ajuda! Wink

142Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dg Nov 21, 2010 8:56 am

Alex

Alex

- I creus que estaras bo cuinat al forn? - va preguntar mentres meditava - no crec.....

va fer una pausa

- bueno, ara es quan entrem a la esglesia i ens els fulminem a tots, maure de posar serio, fare servir el haki - va dir mentres es posava en posisio de fer alguna cosa - creidarem una mica la atensio - va alçar la espasa - ULLAL CELESTIAL - deia mentres creava una ona de xoc destruin un edifici dalla al cosatat de al esglesia - ja esta, ara segur que surten tots, ara si qeu pot començar al festa! - va fer mentres començava a caminar en direcció a la esglesia, i va dir sense girarse i sense aturarse - estem junts en aixo e qeu si nois?

143Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dg Nov 21, 2010 10:08 am

Celad Redwent

Celad Redwent

no m'obliguis a ficarme seriós...va dir mentre agafava la descomunal espasa que portava a l'esquena

144Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dt Nov 23, 2010 1:38 am

Lanty

Lanty

Sí! Els donarem pel cul als putos monjos! Twisted Evil Twisted Evil Se m'han emportat molts diners per les seves "ofrenes", els fills de puta! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

145Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dt Nov 23, 2010 3:52 am

Celad Redwent

Celad Redwent

Per cert Charlotte, tu també tens alguna habilitat especial?

146Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dt Nov 23, 2010 8:01 am

Alex

Alex

- pareu de parlar i veniu aqui o si nos men encarrego jo sol! - va dir l'Alex des de lluny - sou molt lents!!!!

147Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dt Nov 23, 2010 9:04 am

Celad Redwent

Celad Redwent

en celad va desapareixer, i va caureal costat del Alex.
-lent jo?, si no m'atrapes abans que arribi a la catedral!, va saltar i va tornar a caure al teulat d'una casa de mes endavant. Va tortugaaa!

148Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dt Nov 23, 2010 9:07 am

Alex

Alex

lalex no li va fer cas en en Caled, va continuar miran a la Charlotte.

- po va lents!! que jo vull accio!!

149Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dj Nov 25, 2010 5:42 am

charlotte

charlotte

- Ho sento, es que no es fàcil portar tot de maxets i pistoles el damun- va dir la Charlotte esbufegant i anant el costat dels altres dos nois.

150Inici - Página 6 Empty Re: Inici Dj Nov 25, 2010 5:50 am

Alex

Alex

- Doncs aixi no els portis tots!!!! - va exclemar l'Alex.
- Po qeu hi farem - va dir amb un suspir - ara si que comença l'acció, ells ens van atecar sense motiu no? doncs aixo els i costara la vida - va dir ama una rialla a la boca, sobretot, no feu tonteries, si necessiteu ajuda demeneula.

( Ara si pol ta toca a tu i nomes a tu )

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 6 de 9]

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum