One Piece RPG
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Un forum per el nostre joc RPG !


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Inici

+2
Alex
Director de Partida
6 participantes

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Ir abajo  Missatge [Pàgina 8 de 9]

176Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dl Gen 03, 2011 9:20 am

Diavle Maester

Diavle Maester

Mentrestan a la illa:
- Necesito mes sang molta mes sang hahaha! i pobra Pandora com es que estas tant feble... no soc jo... aquell imbecil ma tret tot el poder nooooooooo!!! pero el menys e aconseguit la Pandora, la meva preciosa Pandora hahah!!

un dels homes de la muntanya on ell estava va moure el cap ensengrentat suplicant el perdo, ell es va limitar a mirar-lo amb aquells ulls vermells com les brases de l'infern i axecant la ma esquerra li va arrencar d'una revolada deixan un xorro de sang al seu darrera.

177Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dj Gen 06, 2011 8:52 am

Alex

Alex

L'Alex no estaba gaire d'humor, va fer mitja volta i es va posar la espasa a la cintura, va desapareixer, i va tornar a apareixer a la part de davan del vaixell

- Feu el que vulgueu jo necesitu pensar - i en acabar de dir aixo va fer un sal espectacular, i va arribar a l'illa, un cop alla va desapareixer, per edentrarse a dins l'illa.

Necesitava pensar una mica mes amb el tema d'en Vikar.

al vaixell nomes hi quedaven en Celed, la Charlotte i en Lanty

https://oprpg.forocatalan.com

178Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dv Gen 07, 2011 2:02 am

Celad Redwent

Celad Redwent

Jo vaig passant, que vull reptes que superar, no hi ha res que m'agradi mes que ferme fort!,per cert voleu pipes?
i posats a voler , Charlotte, vols que et dugui a l'illa ? i mentres anem podem...

179Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dv Gen 07, 2011 9:13 am

charlotte

charlotte

La Charlotte va interpretar aquell "podem" com una cosa que no tocaba i per això va arrugar les celles.
- Calla o perdràs el que tens entre les cames- li va etzibar amb mal humor.

Encara que no ho sembles, estava estressada per tots els danys que li havien fet a el vaixell. I preocupada l'estat en que es trobaven l'Àlex i en Celed. Sabia que tardarien a arreclar el vaixell i també els mals dels seus companys.

Però per sort estava plena d'energia positiva i sabia també que tot s'arreglaria.

(Victor merci per lo de la carta blanca, però nomes te dit aixo Smile )

180Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dv Gen 07, 2011 10:02 am

Celad Redwent

Celad Redwent

Un altre dia sera, doncs.
-Adeu men vaig d'aqui.
Va dir mentre enrava a la forma híbrida. Un moment despres es trobava disfrutant de la meravellosa sensació d'alliberament que li produïa volar.
Amb desgana , va aterrar, i va revisar el que duia a la bossa:
Un parell de camises per escollir la forma que volgués, pipes i cacahuets(no estaven començats, i no es decidia a obrir-los).
Ara que hi pensava, allo, el que duia posat i l'espasa eren les seves úniques pertenençes, i ara que s'en adonava va pensar que era millor aixi, que no depenia de res.
Aquestes reflexions es van veure iterrompudes, per una sensació que li va recorrer l'esquena per un instant .
Recordava aquella sensació, i no li agradava.
-No em diguis que esta segellat aqui!quina mala sort a veure si algu l'allibera i la caguem a fondo!Haig d'avisar els altres...

181Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dj Gen 20, 2011 2:20 am

Lanty

Lanty

Vaja...han marxat... dons jo també marxo, et quedes sola, Charlotte! Aniré a buscar provisions... i també carn pel capità...després li demanaré a en Celad unes quantes pipes...-anava dient i rumiant mentre s'anyullava del vaixell, deixant sola a la Charlotte.

182Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dj Gen 20, 2011 6:09 am

Alex

Alex

L'Alex estava caminan, pensatiu, sabia que podia recordar en Vikar, pero era com si tingues un vloquix mental, sense adonar-se'n, una bestia amb forma de llao va saltar a sobre d'ell, sel volia cruspir, tenia els ullals increibament genants, l'Alex no li va donar importancia i seguint caminant, va girar el cap mirant-lo i va augmentar la presio, deseguida la bestia va caure al terra totalment desmaiada, i l'Alex es va tornar a posar a pensar, mentres caminava, i va dir-se a ell mateix:
- M'haig de fer fort, puder hauria de començar a contolar una mica la meva espasa.... - deia mentres sospirava - se que ell em va dir que no u fes fins que no estigues preparat, pero tot i aixi ara a es hora de fer-me mes fort.
Va desenvainar la espasa, sense parar de caminar, la va mirar i va idr que si amb el cap, va concentrar-se i de la espasa en sortien una mena de aura de color negre.
- es com si em llegis la ment aquesta espasa, des de que la tinc que no dempstra cap indici de fer res i ara si? sempre e sapigut que podia fer grans coses aquesta espasa pero mai mu ha demostrat, veig que ens aurem desforçar a dominar-la.
sense adonarse de que havia arrivat al centre de l'illa, on hi havia una gran fosa, hi havia un forat gegant al centre de l'illa, no es veia el final, semblaven unes masmorres, feia molta por, pero l'Alex no demostrava indicis de voler tornar enrera.
- Tot em ve com anell al dit,- va dir amb una rialla - perfecte aqui segur que puc entrenarme.
i va seguir caminant en direccio cap a les escales.


feia molta estona que caminava, eren unes escales de cargol, fins que va trobar un passadis, tot era molt fosc, va mirar cap adal, no va poder distingir el final, era molt avai, pero les escales continuaven vaixant, ell es va avorrir i va seguir per el pessedis que havia trobat, era encara mes fosc, no veia res, pero no li cali veurei, tenia una gran persepció, i a mes tenia el haki del mantra.
despres d'una estona caminant, va poder veure una mica de llum, era una gran sala, en arrivari va poder veure que era nua sala molt grosa i rodona, alla si que hi havia llum. la seva mirada es va sentrar en el centre, va veure una cosa, pero no la va poder distingir gaire, perque hi havia molta llum, si va acostar, fins que va poder recobrar al 100% la visio i va poder distingir una muntanya de cadavers, i a dalt de tot una persopna parlant sola, ell no va mostrar cap sentiment, estava totalment trankil, fins que va arrival a la conclució que la persona que hi havia alla adalt, encara no sabia adonat de que l'Alex estava a pocs metres d'ell, fins que va dir:

- tu nena, com es que parles sol?

( dos coses: enrik nen curratu mes, fesu mes llagr hoder, i adri no et presipitis, tu probocam per que jo et vingui a clevar lespasa, ja u saps ee, percepció 3 )

https://oprpg.forocatalan.com

183Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dj Gen 20, 2011 8:56 am

Diavle Maester

Diavle Maester

ell sense mutarsi va girar el cap a l'alex li va sormendre la mirada que tenia, no se li podia veure la cara nomes els ulls, uns ulls vermells. l'alex es pensava que ja estava aixecat ja que era de la mateixa estatura que ell pero es va alsaru 1m mes dixan l'alex com una formiga. el cap d'una estona d'observar-lo es va aixecar, a la ma esquerra portava el cap d'un home desfigurat com si l'haguesin estat turturant fins la mort i despres li agues arencat el cap. Ell va continuar la conversa amb el cap
- que tu creus que aquest pallaso es digna d'enfrentarse a mi?
despres movent la mendivola inferior del cap com si fos una marioneta:
-" no jo crec que no durara ni 1s"
-jajajajjaj jo crec que no en durara ni mig jajjaj
-ha per cert cerec que m'has dit NENA DESGRACIAT!!

l'alex va fer cara de desconcertat, estava tot tecat de sang que li regalimava per una armadura sense cap rescada, estava feta com amb pars de calaveres i el braç dret era el doble de gruixut que l'esquerra.

ell impecable va allargar la ma agafant una cosa que tenia a la esquena semblava una columna humana pero molt mes gran, quan perfi la va treure es va poder veure que era com una mena de guitarra electrica amb cap de carner. de sobte es va començar a moure i a canviar de forma... es va convertir en una espasa.

l'atac va començar-lo en Maester fen l'estocada mes forta que va poder per partir el noiet amb dues parts i poder sentir cruixir els ossos i veure com els intestins quedaven desperramats pel terra ell nomes pensan allo ja comneçava a somriure pero de sobte... no va veure sang.... no va sentir el cruixit dels ossos... el noiet havia deseperagut la seva care va canviar despecte estava molt emprenyat



Editat per darrera vegada per Diavle Maester el Dj Gen 20, 2011 9:36 am, editat 1 cop en total

184Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dj Gen 20, 2011 9:13 am

Alex

Alex

L'Alex va tornar a apareixar al seu derrera:

- mira que ets lent - va dir mentres desenveinava la seva espasa, i la subjectava amb les dues mans - pero molt lent!!!

el monstre que tenia al devant, es va moure, mirant-lo de cara a cara, estava molt enfadat, l'alex devia estar a uns 6 metres, i de sobte va desapareixer, i va tornar a apareixer al devant del monstre clavantli l'espasa a lespatlla, va començar a sortir molta sang.

- molt lent!!!

https://oprpg.forocatalan.com

185Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dj Gen 20, 2011 9:43 am

Diavle Maester

Diavle Maester

ell va mirar se la espatlla semblava que els ulls li estiguesin a punt de cremar i a surtir fos es va limitar a agafar la espasa apretan la tant com va peder li va començar a sortir sang i va dir:
- molt lent??!! molt lent??!!!

emprenyat va començar a donar talls amb la espasa cap el va tocar era molt rapid finalment el va poder agafar per el coll

- ja et tinc CABRON ESCURIDIS DE MERDA i ara que faras? TORNARAS A SALTAR O A DESAPAREIXER COM UN CAGAT!!!!!!!!!!!

va començar a donarli caps de puny amb l'alte ma i finalment li va donar una patada que el va anviar a la altra punta de la sala.
- jajajaj ja no ets tant fort e ara

l'alex sel va mirar amb ravia mentre ell vaixava per la puntanya de cadavers aplastan els caps dels homes i salpica-ho tot de sang va tornar a agafar la pandora i va donar un cop alla a on era el noiet, ja no i era pero el terra va sortir una esquerda es va girar mes emprenyat que avans la rabia el cegava

l'alex va tornar a apareixer al darrera
-molt lent!!

(te donat uns quants cops de puny perque aixi es fa mes interesant ha soc l'amo ja ho se no cal que mo diguis)

186Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dj Gen 20, 2011 10:22 am

Celad Redwent

Celad Redwent

Mentrestant en Celad, estava dirigint-se al vaixell.
Pensava: Si em transformo en drac aqui ell ho notarà i l'hem cagat...
De sobte va girarse i va veure un gran núvol de fum, i va pensar, problemes-alex-en mig de l'illa-ai mare!, i va dirigirse alli tan rapid com va poder, pero calculava que tardaria uns vint minuts si no podia volar, ni fer servir la forma blanca, esperava que no fos massa tard

187Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dv Gen 21, 2011 1:58 am

Alex

Alex

tronan a on era l'Alex...

L'Alex va repetir:

- po mira que arribes a ser lent - va dir mentres sespolsava la rova - bueno, seras el primer en veure de que soc capaç, no mi esforçare gaire.

l'Alex va aixecar l'espasa, va concentrar-se en la seva espasa i de sobteva sorgir un enorme camp d'aire que aixecava tota la pols que hi havia al voltant.
va aixecar el cap amb una mirada que u glaçava tot ( ironicament ), el monstre que tenia al devant, es va moure, va començar a correr cap a l'Alex, l'Alex no es va moure del lloc, el monstre va aixecar la seva espasa volen partir en dos l'Alex, pero la espasa de l'Alex va començar a emitir una aura negre, quan ja tenia el monstre endevant, va fer un moviment molt rapid, tan rapid que no es va poder veure, te cop tenia l'espasa aixecada, i el monstre no sabia com u havia fet, pero tot i aixi tant li feia, no es va aturar pas, just quan estava al devant l'Alex va moure lespasa tan rapid que a part de fer que l'espasa d'el monstre sortis vulant li va fer un tall gegant que li passava per tot el tronc, de dalt a vaix, el monstre no parava de sangrar, encara no sabia ni que havia pasat, l'Alex es va moure molt mes rapid li va fotre una cosa a la panxa, la cual fa fer volar el monstre pels aires fins a arribar al final de la sala.

- seriosament ets molt lent!!! - va dir l'Alex, sense imutarse, va mirar la seva espasa, va fer una rialla - ara ens entenem millor - va dir referintse a la espasa.
des de l'altre punta de la sala va sorgir una veu:

- tu tambe parles sol capullo!!!! - el monstre esava aixecat, es va mirar el pit, i va dir - ostres aquest es el culor de la meva sang?

- aviam, acaves de veure que no tens res a fer contre mi, que mes vols ara? - va dir l'Alex mirant-lo.

- JO MAI EXEPTARE CAP DERROTA!!!!!!!! - va cridar el monstre.

i l'Alex es va limitar a somriure, i va aixecar la espasa, i va dir:

- doncs t'huré de matar, - va sospirtar i va dir: - ULLAL CELESTIAL .

en dir aixo va sorgir un projectil de color negre, era molt mes gros dels que havia fet fins ara, tota al sala va trontullar, el projectil va anar a para directe al lloc on era el monstre, despres de la explosio, tot eren corrents de vent, l'Alex va mirar la espasa, la espasa va perdre la seva aura negre i la va guardar. Dspres de que la pols es dicipes, hi havia un gran forat al lloc on hi havia el monstre, pero va poder distingir que encara hi havia el seu cos, si va acostar, el monstre encara era viu, l'Alex no es va ni imutar, el monstre estava destosat, li sangrava tot el cos.
- Pff, encara em falta molt per poder guanyar en Vikar, tot i haver reflexionat i apres com va lespasa, encara soc molt devil- va dir l'Alex sense deixar de mirar el monstre.
el monstre seguidament va aixecar el cap mirant a l'Alex.

( adri tot teu Very Happy )

https://oprpg.forocatalan.com

188Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dv Gen 21, 2011 8:28 am

Diavle Maester

Diavle Maester

-i que ho diguis aixo es l'unic que saps fer? hahahahhah podries averti currat una mica mes no pero vaig que no em podras matar hahahhahha.
tot i aixo tinc que reconeix que e notat un petit tallet al pit pero no ni a partant

el terra estava ple de sang negre d'en devil
-gracies mas fet un favor no savia de quin color tenia la sang

sense fer esforços es va aixecar va agafar la pandora i se la va posar a la esquena dinet-li:
-reconec que as tingut sort i que la meva pendora no es lu suficient forta

-per cert que i fas aqui? has vingut a vuscar els teus amics? ahhahaha!! com pots veure tels e apilat perque no tinguis tanta feina per emportartels pero si vols tels puc tallar a trosets a i em cadare el cap d'aquell paio m'ha caigut bé

canviant totalment l'expresio dels seus ulls i el to de veu, va mirar fixament a l'alex amb una mirada que semblava matar tot el que trovava per davant i finalment va dir:

- JO NO SOC LENT IMBECIL!!!

-per cert m'ajunto el lloc que vagis jajaj aiam si aixi puc millorar la pandora a i per sobretot.... MATARTA!!!!!!!!! HAHAHHAHAHHA!!!

189Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dv Gen 21, 2011 9:02 am

Alex

Alex

L'Aalex sel va quedar mirant, sense cap expresió, fisn que al final va començar a caminar finss a la sortida i mentres deia:

- Ara et vols enxufar a la meva tripulacio? a mes jo no e vingut a buscar a ningu, no els conec de res aquets, pero fes el que vulguis, no em vindra malament un music a la tripulació, pero hi a unja sola condició - va dir aturant-se de cop mentres el mirava - ni tacostis a la metge, esta una mica indefensa, pero com que has dit que volies matar, e pensat aixo pero si vols provar de atacar en Celed tu mateix, es puder tant fort com jo, aixi que jo no macostaria, jo e tingut molta compació pero ell no crec que en tingui... a del cuiner tampoc el toquis, fa un menjar molt bo - i va canviar d'expreció a una de mes alegre, i va continuar caminant - pero si toques a la metge, jo mateix et matare, i u fare en serio, tot i qeu es increible que despres del meu atac haigs resistit tant, pero tot i així te deixat el cos destrosat, segurament la metge et curara, es una de les normes principals que hi ha el vaixell, per molt de honor que tinguis et deixaras curar per ell, en Celed no va voler pero tot i aixi es deixa curar, tot i aixi, ets molt lent, i tambe molt fluix, tot i aixi diria que tu series el 3er mes fort de la tripulació, per que devant teu segur que hi ha en Celed, per lu que e entes la teva guitarra es fa mes forta no doncs quan siguis mes fort ja farem un combat tu i jo, pero en serio, per que ara me aborrit vastant. Per cert jo em dic Alex i soc el capita del meu vaixell - va dir mentres caminava fins on era el monste, fins que va ser adevant seu que va dir - i tu? - va dir allargant-li la ma.



( e adri en serio, cuan parlis tu digues que diu el que escrius, ambv ratlles com jo, i aixi santen millor ua mencanta aquesta saga xD )

https://oprpg.forocatalan.com

190Inici - Página 8 Empty Re: Inici Ds Gen 22, 2011 10:16 am

Diavle Maester

Diavle Maester

ell es va quedan mirant la ma com si no entengues el que volia dir i finalment va dir:
- prf si deixo en dius esforçarte jajajaja quinriure que em fas pudria em tu i en celad junts sense agafar ni la pandora a i no pateixis per la tia nomes pego a dones quan elles tenen la intencio mes ven dit les degollo!! HHHHAHAHHAHAHHAHA!!!!!

l'alex sel va mirar amb una cara extranya
-a per cert gracies per obrirme en canal no savia de quin color tenia la sang

el monstre va dir molt emprenyat
-va tant me fa- dirigintse cap a la muntanya de cadavers, un cop a dalt es va començar a pusar una armadura formada per calaveres diveses, quan havia lluitat amb l'alex nomes en portava al braç dret. a espatlla i espatlla i havia calaveres amb moltes punxes igual que els genyolls, al pit també ni havia una que senganxava amb les altes per cadenes, tota l'armadura tenia una brillantor negre estava feta de la sang negre dels deus.
l'alex extrenyat va dir:
-com es que no portaves tota la armadura?

ell va contestar
-perque amb ella no m'hauries fet res!! AHAHHAHAHAH!-
finalment es va asentar va agafar la pandora i a afinar-la.


191Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dt Mar 01, 2011 4:26 am

Celad Redwent

Celad Redwent

En Celad va baixar al crater i va dir:
-Ola!! millor us pireu d'aqui, per cert jo em dic Celad , tinc transtorn de personalitat múltiple, de moment en tinc quatre, pero crec que en poc seran cinc, per que a mi mai m'han agradat les pipes i ara m'encanten, i no se que em pasa que parlo molt ultimament, i jo no he parlat mai tant, aixo es molt raro un altre cop noo. Per cert, t'he dit que em dic Celad, i m'agarden les dones , les pipes . la cervvesa i les armes? tu qui ets?

192Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dc Mar 02, 2011 12:48 am

Diavle Maester

Diavle Maester

dirigint-se a l'alex
-aquest es el que representa que es tant fort hahahha!! si es igual que tu millor no parlarne!!

en Celad el va mirar amb cara d'extranyat

-que tens algun problema perque si vols pregunatli els meus amiguets-dirigint-se a la muntanya de cadaverns- hahahahhaha!!!

-o pandora meva veig que t'has millorat ahahaha!!

193Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dc Mar 02, 2011 2:44 am

Celad Redwent

Celad Redwent

-quan faig una pregunta, espero que em contestin, tros de ceballot!, qui ets tu?!!,i el més important:
SURTIU D'AQUI D'UNA PUNYETERA VEGADA, QUE NO SABEU EL QUE LA PODEU ARRIBAR A LIAR SI US QUEDEU AQUI.
Per cert, la teva arma es curiosa, ja en parlarem mes tard, m'agradaria examinar-la...
VINGA FUTEU EL CAMP!!!!!
(oh no, ara tinc canvis d'humor va pensar desesperant-se en Celad)

194Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dc Mar 02, 2011 6:50 am

Diavle Maester

Diavle Maester

-a si es veritat-va dir "el monstre" mentres observava a l'Alex que ja feia temps que esperava la resposta- el meu nom de jinet es MASACRE, ahahhahah!!! i aquesta arma que dius es diu PANDORA!!

-i es pot saber perque collons me de moure?- aixecant-se i posantse la pandora i uns quants cadavers sobre la espatlla.
finalment es va aixecar, va baixar la muntanya de cadavers i es va posar a davant d'en Celad, va quedar impresionat de lo gran que era li pasava uns quants metres. i també es va extrenyar perque l'unic que sortia de la caputxa eren uns ulls vermells sense sentiments, sense lluisor els ulls,... no tenia rostre ni expresio.

195Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dc Mar 02, 2011 7:03 am

Celad Redwent

Celad Redwent

Tu estàs buscant brega oi?
A veure si tens valor de sortir a fora i demostrar que ets fort!

196Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dj Mar 03, 2011 8:35 am

Diavle Maester

Diavle Maester

-quan to bolguis- va dir amb pla amanasador, va agafar la pandora i la va desenveinar.
-no teconsello que segueixis per quest cami, ara porto tota la armadura i aquell tio d'alla (alex), m'ha obert el pit i segueixo aixi, de veritat creus que estas a la meva altura,... acabaras igual que tots aquells (mirant la muntanye de cadavers)

197Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dj Mar 03, 2011 8:58 am

Celad Redwent

Celad Redwent

quan tu vulguis, estic segur de que aquest diposit de menjar humà no ha fet servir ni la meitat de la seva força - va dir mirant l'Alex, que ja desfilava
surt si et consideres valent!

198Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dv Mar 04, 2011 3:37 am

Diavle Maester

Diavle Maester

ell emprenyat va acostar la seva cara a la den Celad tot i que estava aprop no se li veia la cara
-no creus que si surt-ho d'aqui sere igual de cobard que aquell-dirigint-se a l'alex- hahahhahhah!!!

- vine i lluita, ara vaurem qui es mes fort hahahha!! Twisted Evil

199Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dv Mar 04, 2011 7:28 am

Celad Redwent

Celad Redwent

t'ho vols passar be?
doncs surt! si no vols sortir sempre existeix un mètode més persuasiu...



(pol ta toca. per cert al final tinc la forma de gel?)

200Inici - Página 8 Empty Re: Inici Dv Mar 11, 2011 6:16 am

Alex

Alex

lAlex es va posar devant del monstre, sel va mirar, i va empenyel fins a la sortida, el monstre no sabia que pasava, despres l'Alex es va girar mirant en Celed i li va dir:

- tu que avui suparem alguna cosa molt bona, no triguis gaire.

en acavat li va dir al monstre:

- tu retresat, si vols alguna cosa, ja lluitarem nosaltres dos adalt, suposu que mavorrire i no tindre res a fer, o puder hauria de començar a fer un mapa de l'illa per aviam com es po bueno segurament no, com ha dit en Celed no e fet servir ni la meitat del meu potencial, vinga cap adalt.

va tornar a mirar en Celed:

- i tu no tu no ti facis mal, que despres haig de parlar amb tu, sobre una cosa d'en Vikar, pero suposu que no tindras problemes, jo e vingut aqui notant alguna cosa, una mena de presencia, pero com tant interesat estas amb ella, fes trankil jo mel emportu aquest, a i si es el nou music de la tripulació, esta decidit aixi que...

( adriu en serio para de fer el capullo, i ara em de sortir i ja esta, no desafiis mes , va ara cap al vaixell i li toca a en pol seguir la historia aixi que no escriguis res adri. )

i per ultim es va tornar a mirar al monstre, que aquest el mirava amb un to

https://oprpg.forocatalan.com

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 8 de 9]

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum